Selamat Tinggal Kuala Lumpur

Posted by Leeza | Posted in


Selamat tinggal Kuala Lumpur. Awal saya siapkan barang2 saya. Flight jam 4 petang dari KLIA. Namun pagi itu sempat saya dibawa kak Aty shopping di Kajang. Saya membeli 2 helai blouse di kedai TMX fashion. Kajang sibuk dengan traffic jam dan limited parking.

Kak Aty membawa saya berjumpa Lily Haslina Nasir. Tercapai juga hajat saya. Lily memang sangat peramah dan terima kasih atas hidangan kek coklat yang sedap.

Inilah hero KREW RINCHING....Adib. Memang melucukan dan kalau saya ada anak murid seperti Adib dalam kelas saya, agaknya hari-hari saya tak perlu marah2. Dan yang pakai baju merah itu ialah 'boyfriend' Qaisara. Hehehee....handsome boy lah Teta.

Saya terserempak dengan budak kampung saya, Izan. Saya kenal Izan sejak kecil lagi. Terkejut saya lihat anak-anaknya . Mereka sempat menyanyikan lagu NEGARAKU dalam kapalterbang. Yang lelaki tu asyik berulang alik dari tempat ibunya dengan saya. Layan......saya kan suka anak2 kecil.

Saya rasa nak bawa kereta racing ni balik Sarawak. Ketawa berguling2 Kak Aty bila saya katakan saya berposing di KLIA. Saya sempat shopping lagi di KLIA, perfume dan jam tangan Ben10 untuk Danial.

Setinggi2 penghargaan untuk :
1. NORHAYATI BERAHIM
Terima kasih kerana rajin melayan saya. Terimakasih atas barangan yang diberikan, terutamanya dodol kesukaan saya........bestnya. Baru saya rasa dodol paling sedap di Malaysia.Terima kasih kerana setelah mengenalimu baru saya tahu hidup ini bukan semudah yang disangka. Selain dunia saya, ada lagi dunia lain yang lebih luas dan mencabar. Hanya Allah yang dapat membalas segala kebaikan kak Aty.

2. Tuan SEYIT KARA
Thanks because become so understanding and let your beloving wife spend most 0f her time with me.

3. NURUL,KAK MIJAH, OJAN ,AKIM, HAMDAN SEKELUARGA
Terima kasih kerana terima saya sebahagian dari keluarga. Saya sangat gembira berada di kalangan kalian. Macam keluarga saya sendiri.........

4. BIBIK
Terima kasih atas bancuhan air dan masakan yang sedap.

5. SURAYA YACOB
Terima kasih kerana terima saya dengan baik biarpun saya tahu Sue tak suka kehadiran saya . Namun disebalik kata2 tidak suka yang Sue lafazkan , saya tahu Sue tetap 'suka' saya juga sebab dalam dunia ini hanya ada satu saja LIZA BUJANG. Kalau Sue tak suka saya, Sue takkan susah payah keluar membeli roti canai dan nasi lemak. Sue takkan bangun awal dan kelam kabut masakkan bihun goreng dan nasi goreng untuk sarapan saya. Sue juga takkan bancuh air teh dan hidangkan pada saya. Maafkan saya Sue, sebab bukan saya tak suka masakan awak, tetapi tabiat pagi saya memang tak makan breakfast awal sangat. Sedaplah masakan awak dan menepati citarasa saya.....tak pedas. Dan nasi lemak : maaf sebab saya memang tak makan nasi lemak...allergic.Terima kasih kerana menghantar dan mengambil saya sehingga tiba part pulang awak tersilap hantar saya ke LCCT. Salah saya sebab saya tak beritahu awak awal2 lagi. Maaf atas segala-galanya......Saya berharap suatu hari nanti, kita dapat jadi kawan baik dan saya dapat melihat senyuman awak. Hanya Allah yang dapat balas kebaikan awak.

Kepada semua warga Kuala Lumpur, andai anda mengunjungi Sarawak hubungi saya dan saya akan membawa anda menikmati apa istimewanya tempat saya.Mungkin tiada permaidani merah saya hamparkan menunggu kehadiran anda, namun saya akan menyambut anda dengan kemesraan dan kekeluargaan.

Kuala Lumpur : entah bila saya akan menjejakimu lagi. InsyaAllah jika ada rezeki dan kesempatan atas izinNya, saya akan menjengukmu sekali lagi. Mungkin agaknya semasa TETA kesayangan kahwin agaknya....hehehhee.


Salam Sejuta Sayang,

Comments (1)

salam za.....
bila pulak nak datang johor dan ke kluanglah tentunya....kedatangan mu dinanti dan ditunggu...

sudi2kanlah...hehehehe
cayang cokmo2....ibujunes^__^