Berdebar-debar dan teruja

Posted by Leeza | Posted in

Setelah memastikan rumah dan kereta diuruskan, maka saya mulai sibuk mengemas barang2 untuk dibawa pergi bercuti.Saya serba salah dengan beg yang ingin saya bawa, nak pilih maskulin atau feminin. Jadi saya suka beg yang lasak ,saya pilih feminin. maskulin tak sesuai.Bila packing punya packing, penuh pula beg, makpun menegur: banyaknya barang kamu? kan pergi sekejap sahaja. Hahaha...takkan saya nak pakai semua yang baru di sana? Biasanya kalau saya travelling, seterikapun saya bawa sebab saya tak suka pakai pakaian yang berkedut.

Hati ini sangat teruja hendak menemui kakak NB , idola saya. Saya juga berdebar-debar kerana banyak perkara yang baru akan saya temui. InsyaAllah, semoga saya selamat pergi dan selamat pulang.

Malam ini , cucu saya PUTRI akan menyambut harijadi ke2. Menu yang disediakan ialah, nasi impit, kuah sate, tomyam , bihun goreng dan buah tembikai sebagai pencuci mulut. Selamat hari jadi ,cucuku. Nek Su akan belikan hadiah semasa di KL nanti.

Esok saya akan bertolak jam 5 pagi dari rumah, memandu sendiri sehingga Samarahan untuk mengambil kawan saya ,CT. Dia akan bawa kereta balik .Jumpa anda semua selepas 10 Jun.Salam hormat...dan jaga diri baik2. Jika menziarahi, buatlah macam rumah sendiri......

Comments (2)

hepi besday wat cucu akak liza tewww.. salamms

Salam..terima kasih atas kunjungan ke blog saye yg polos :)