25 Ramadhan : Shopping Raya Fasa 2

Posted by Leeza | Posted in

40 pasang baju raya yang baru sumbangan Sehelaibaju.com
Salam Ramadhan semua rakan pembaca. Oleh kerana ada hal penting terutama berkaitan dengan duit raya yang kena ditukarkan di bank dan membeli beg goodies untuk baju-baju raya ,maka saya hari ini ke Samarahan . Saya tahu bandar Kuching sudah terlalu sesak untuk dihampiri dan masa pula terhad. Saya bertolak sebaik habis masa kerja saya. Wow...sambar menyambar sahaja segala jenis kekacang ,manisan, gula-gula dan coklat serta beberapa barang keperluan. Selesai RM248 untuk sebuah pasaraya sahaja iaitu Elli supermarket, Samarahan.

Pagi tadi seorang anak murid saya meminta sehelai baju baru sebab saya tahu keluarganya adik beradik sangat ramai. Dia pula anak yang sangat baik dan bijak. Alhamdulilah saya telah berjaya mencarikan sehelai baju melayu baru untuknya dan melengkapkan baju-baju sehelai baju.com sebanyak 40 pasang. Beg goodies yang saya beli dengan kad ahli saya dapat membelinya RM0.90 sebuah. Lega rasanya sebab barangan raya hampir selesai saya beli. Cuma pengikat langsir sahaja yang belum dibeli. Jadi..rasanya saya tidak perlu ke Kuching lagi untuk beberapa hari sehingga hari raya selesai. Barangan basah boleh didapati di Asajaya sahaja.

Saya juga sibuk membawa bebanan kerja yang hendak disiapkan semasa cuti raya seminggu. Raya tahun ini perlu dimanfaatkan sepenuhnya. Apa nak buat tuntutan tugas membuatkan saya terpaksa pergunakan masa dengan sebijaknya.

Hari ini, saya sujud syukur kepada ALLAH SWT kerana penantian saya berakhir. Apa yang saya idamkan telah menjadi milik saya. Saya dikhabarkan oleh seorang rakan semasa saya memesannya untuk mengingatkan murid-murid yang bakal menerima baju-baju tersebut datang ke sekolah esok. Berita gembira ini ialah kenaikan ke DG44. alhamdulilah....


Comments (0)