10 Ramadhan

Posted by Leeza | Posted in

Salam Ramadhan untuk rakan-rakan semua...semoga kehidupan kalian sentiasa mendapat keberkatan daripada Allah SWT hendaknya.
Tidak banyak perkara yang saya hendak ceritakan hari ini  , sekadar menjalani ibadah puasa dengan aman damai di samping menjalani tugas di sekolah.Namun saya sudah memulakan langkah yang baru dalam mengisi masa-masa saya yang ada. Damai rasanya hati bila dapat mempraktikkan rutin baru ini. Saya insna yang serba kekurangan dan berusaha mengatasi kekurangan ini. Kelas saya biasanya bermula jam 9 pagi dan sebaik duduk di bilik guru saya manfaatkan sejam untuk sebuah buku kesayangan saya. 30 minit memadai untuk saya menekuninya barulah saya memulakan tugasan harian saya seperti menyemak buku-buku , memproses buku perpustakaan dan bersiap sedia dengan kelas seterusnya. Hari ini juga saya tamat membaca buku Travelog Ramadan tulisan Syahrul Nizam Junaini. Saya hendak membuat review buku tersebut malam ini tetapi ia tertinggal di atas meja saya di bilik guru pula. Tiada apa-apa sebenarnya.....cuma masalah SAPs online yang sukar diakses. Ia memerlukan kesabaran yang tinggi. Saya cuma sampai ke tahap mendaftar subjek yang saya ajar sahaja. Cuma hendak memasukkan  markah masih lagi menghadapi masalah.

Comments (0)