Mencari lampu suluh si BILLY

Posted by Leeza | Posted in

Saya tak kisah jika ada yang ketawa melangap-langap atau ketawa guling-guling membaca coretan ini. ( share with u......hidup mesti happy dan ceria) Pagi ini saya mencari lampu suluh si Billy agar apa yang tersangkut dalam minda saya tidak selamanya hitam legam. Jika tidak tahu, bertanyalah atau googlelah sendiri. Tidak mahu menganggu kakak NB kesayangan saya, pun juga semalam saya terlalu penat sehingga tiada mood untuk bercakap atau santai kecuali tidur awal.Maka inilah lampu suluh saya .....menjana minda kononnya.Inilah rupanya kasut Gladiator. Saya dapat dari blog Hanis Zalikha. Kasut ini terkenal satu masa dulu, harganya rm45. Saya tinggalkan komen dalam blog Hanis, ucap terimakasih dan terus promo si BILLY .Pasti lepas ini dia akan cari si BILLY.....keh3. (ketawa melangap-langap lagi )


Ini pula sup gear box. Lupa pula di blog mana saya dapatkan. Namun ada rahsia jutawan pasar malam berkenaan dengan sup gear box ini. Sup tulang rusuk. Woo....dengar sahaja memang sedap , lupa sejenak amaran doktor : hati-hati dengan tekanan darah tinggi anda. Mudah-mudahan saya takkan dapat darah tinggi. Alahai ..merasa dengan mata sahaja yang dapatnya rasa lapar membuak-buak.

Ini apa pula? Jam dah menghampiri 6 pagi saya malas nak surfing jauh-jauh. Saya jumpa gambar torpedo , memang bahaya. Menakutkan...kalau ini boleh nama hanya tinggal nama sahaja. Tapi torpedo milik manusia ......itu menyedekahkan benih manusia menambah populasi penduduk dunia. Apa pulak saya merepek ni..... sup torpedo adalah sup lembu atau sup kambing. Menurut Anthony Bourdain 'No Reservation' ,torpedo means bull's penies and tecticles. Rasanya hanya kaum lelaki sahaja berani makan sup torpedo....untuk kebahagiaan dan rasa puas maksimum. ( Agaknya lampu suluh saya dah terangkan kegelapan minda saya atau baterinya sudah malap? Tell me if i am wrong )

Comments (2)

salam za....
kalo sup gear box tu june biasalah za sbb keluarga kami kalo ada kenduri kawin ke...mmg itulah yg kami semua masak pada tulang2 lembu yg tinggal..
biasanya bakar dulu nak hilangkan bulu2 dan kikis2..
agak cerewet jugaklah...june tolong tgok aje..
sbb june tak makan za...hehehe
biarlah org ckp sedap camne pon,..june mmg tak makan daging...huhuhuhu

oooo..cam tu rupa kasut gladiator. ingat kasut cap crocs ke..hehe