Tepukan Amal Islam dari Sarnia Yahya@Sarnia Yasmin

Posted by Leeza | Posted in

Hari ini sekolah saya cuti peristiwa sempena Israk dan mikraj. Saya tak ke mana2 hari ini sebab kerja2 saya belum siap. Tensennya tak terluah dengan kata2. Sampai gastrik dan telinga saya sakit....kepanasan juga. Tak apalah... saya ada seorang sahabat doktor pakar, bolehlah dia bagi saya nasihat percuma. Tapi kata kak NB kalau doktor tu tahu saya suka makan maggie memang percuma saya kena marah. Saya nak tunaikan tepikan amal islam dari Sarnia.

1. copy and paste kat blog. Haa...ini dia :2. Edarkan kepada 10 orang sahabat anda....huwaaaaa....mau menangis saya sebab saya takde kawan blogger seramai itupun. Kawan2 saya kat sini hanya tahu jalan2 cari makan saja.
Okaylah saya bagi nama yang saya harap mereka sudi terima :

1. Eibujunes
2. Idasm
3. Ahliahnizam
4. Azlizarzain
5. intan zuriyati
6. farah nadwa saidi
7. kak yong
8. Nik fauziah
9. Lily Haslina Nasir
10. Rose harissa

Harap mereka ambik kalau sudi. Jika tak pun okey je. Kamek sik manas.....



Comments (2)

Salam za...^_^
time kaseh award tu...nanti june paparkan diblog...
sowi yang lama pun belum tempel lagi....
Adush...sibuk sungguhlah june dikala ini...keh3
dengan pc baru ok setelah diformat balik...

tima kasih kak za... hehe.. dh byk award yg diterima belum dipaparkan lagi.. nanti yea...