Review Novel

Posted by Leeza | Posted in

Bila berbicara tentang novel , ia membangkitkan semangat yang hilang dalam diri ini. Dunia yang telah saya terokai bertahun lamanya dan menjadi serius beberapa tahun ini....untuk mengatasi segala duka yang tersimpan jauh dalam diri.

Seperti mana saya berbicara tentang telenovela , cerita korea, atau filem-filem yang ditayangkan di pasaran begitu juga ghairahnya saya terhadap novel yang saya baca. Saya pernah melakukan kesilapan yang melukakan hati insan-insan lain terutama penulisnya sendiri, saya mohon maaf atas kelancangan ini. Saya lupa hakikat bahawa masyarakat Malaysia tidak semua bersikap terbuka .

Namun blog ini yang saya bina asasnya ialah kecintaan saya terhadap novel . Jika tiada novel yang saya bicarakan, maka pincanglah blog ini. Saya percaya pembaca novel faham bagaimana rasanya menyintai dunia novel. Kita sanggup kurangkan tidur kerana novel yang kita baca. Hari ini saya tidak berapa sihat, demam. Dalam rihat inilah saya tanpa henti memikirkan novel yang saya baca.

Seterusnya saya nak teruskan minat saya. Saya hendak berbicara tentang novel yang saya baca. Saya hendak bebas bercerita tentang kisah dalam novel ini. Saya akan mulakan kembali review novel . Tunggu sentuhan saya seterusnya .....akan berusaha menjadi lebih lembut dan bertimbang rasa....saya akan mulakan dengan Bikash Nur Idris....penulis yang saya suka dan sentiasa tunggu karyanya.

Comments (1)

yess!!!!