Gerak Gempur Novel

Posted by Leeza | Posted in


Novel ini dihabiskan dalam 2 hari. Kisah cinta si Zaen yang terlalu mengejar Nasuhah. Lantaran rimas dan lemas dengan pelbagai taktik yang brutal dan kotor si Zaen , maka Nasuhah mendadak menerima lamaran Rezuan kekasih hati Ariana ,adik Zaen. Bila diketahui tindakannya melukakan hati sahabatnya maka dia batalkan perkahwinannya itu. Campurtangan keluarga menyatukan Nasuhah dengan Zaen. Cinta wujud selepas perkahwinan. Bagaimanapun, saya dah banyak kali tertidur sepanjang menghabiskan novel ini. Rasanya jalan cerita disampaikan dengan gaya yang lambat.Seterusnya saya tengah membaca novel ini. Saya sukakan karya Bikash sebab bahasanya mencuit hati. Saya sudah membilang novel yang masih belum saya baca lagi. Ada 7 buah semuanya. Rasanya saya dapat menghabiskan novel-novel ini sebelum pesta buku 2010. Masa senang dicari dan diaturkan. Kalau sebuah novel boleh siap baca selama 2 hari , ertinya saya dapat habiskan novel ini dalam tempoh 2 minggu. InsyaAllah. Inilah namanya gerak gempur.....Bagaimana dengan kerja? Saya sentiasa siapkan kerja esok saya awal2.....buat kerja advance.

Comments (1)

amboi kak,
byk tu novel nak dihabiskan...