HARI GURU 2010

Posted by Leeza | Posted in


Hari Guru peringkat sekolah diadakan pada 19 Mei 2010. Ini imej saya menyambut Hari Guru tahun ini. Bila tengok dan tenung2, didapati berat badan saya bertambah-tambah dan saya gemuk. Uwaaaaaa... ini kes makan spiriluna Eiken. Saya berhenti makan tablet ini.

Kek rasmi Hari Guru SK Jemukan.Menurut Felix anak madam, kek ini sayang sekali tulisannya tak cantik.

Jagung Bakar @Jagung tunok. Dibakar sendiri oleh staf SK Jemukan.

Pencuci mulut, agar-agar dan kuih tako. Saya suka.

Ketupat dan kuahnya .....makan sedikit sahaja sebab saya ada makanan yang nak di'aim'.

Ini salad orang melayu....rojak. Saya suka sebab sedap sangat.

Sate ayam dan udang goreng bersalut tepung kentucky. Saya suka sangat-sangat udang ini. Ramai yang tak suka takutkan kolestrol. Sate saya bawa balik untuk mak saya.

Ini favourite saya , ayam panggang. Ada ayam panggang tak pedas dna ada yang pedas....yummy sedapnya. Ini panggang sendiri. Aromanya buat saya keluar masuk dewan. Malam baru saya rasa, kaki saya lenguh dan sakit.

Dua pinggan sekali ambil...dan kedua pinggan ini saya bawa balik dengan penuh berisi. Rezeki yang lebih dibahagi-bahagikan .Alhamdulilah.....RM 20 je untuk seorang. Kami tak makan di restoren-restoren atau di hotel-hotel memandangkan jemputan kami adalah AJKK kampung yang sudah berusia dan ramai yang susah hendak makan di tempat yang jauh.

Memotong kek untuk diagih-agihkan kepada semua guru.

Saya mendapat hadiah daripada Ustaz Awg Salleh , guru kelas KAFA hasil cabutan undi .Beliau merupakan guru mengaji saya.

Hadiah saya pula diterima oleh Cikgu Mariani ,guru Prasekolah 1.

Hadiah saya ialah yang bernombor 12.Kecil sahaja dibandingkan dengan hadiah orang lain.

Sebahagian hadiah yang saya terima daripada anak-anak murid saya.

Dan inilah isikandungannya. Orang yang paling seronok membuka dan melihat hadiah ini ialah , Mak saya, Luqman dan Putri. Hadiah bekas sabun warna merah itu diambil oleh Putri. Pasu kecil itu saya suka, boleh menambah koleksi pasu kecil yang sedia ada.

Comments (1)

geramnya tengok makanan2 tuuuu!!!!terus jd lapar ptg2 ni.