Back To Normal

Posted by Leeza | Posted in

Rumah saya sudah kembali normal. Barang-barang sudah mak saya simpan. Memang kerja-kerja menyimpan dia yang buatkan. Tahun ini tidak ramai tetamu. Sebabnya malam selalu blackout dan air pula selalu tak ada. Air dan kuih muih anak-anak yang habiskan.

Esok sekolah dibuka semula. Saya sudah bersedia sejak pagi lagi. Semangat terasa membara namun terselit rasa malas juga. Dekat penghujung tahun ini, hanya ulangkaji sahaja yang diperlukan. Kemudian sukan sekolah bermula. Rasa seronok sebab ini peluang untuk menurunkan berat badan. Biasanya saya akan turut berlatih bersama anak-anak kecil itu. Seronok sangat.

Cerita raya saya dah tutup sebab memang saya tak banyak ambil gambar. Tak berpeluang sebab saya sibuk di dapur, memasak dan melayan tetamu.

Untuk mereka yang meninggalkan kita, marilah kita sedekahkan al fatihah. Saya sedih mengenangkan arwah Boy. Ayahnya Boss saya....entah bagaimana agaknya esok.

Comments (0)