Kad Raya Dari Nora Ismail

Posted by Leeza | Posted in

Seronok sangat bila balik dari kerja hari ini, dalam email, Nora Ismail berikan kad raya ciptaannya. Saya sangat menyukai kad raya ini sebab semua hero dalam novelnya ada dipamerkan. Kelihatan mereka ini harmoni dalam sebuah keluarga besar. Selamat menyambut hari raya aidil fitri dan maafkan ketelanjuran bicara saya yang kasar selama ini.

Hanya beberapa hari lagi nak raya. Shopping makanan belum lagi saya lakukan. Paling menyedihkan bila kek yang ditempah saat-saat akhir baru dikatakan tak ada. Terpaksalah saya selongkar koleksi resipi kek saya dan saya buat sendiri kek tahun ini.Rasanya berpuluh tahun saya tidak membuat kek raya. InsyaAllah , saya akan berjaya juga membuatnya nanti.

Elakkan pembaziran, itu yang sering saya peringatkan diri sendiri. Sebab itu perancangan memang amat perlu. Budget kena rancang dengan teliti. Apa yang pasti, saya nak jamu tetamu yang datang dengan makanan yang berat sedikit. Saya berharap mereka menyukai masakan saya...hahahaha. Saya kan tak pandai masak.





Comments (1)

alahaiii....cantiknya kad raya kak noraaa!!! semuanya hero2 idaman ku juga!!!hihihihi

klu ler umah kak liza dekat2 ngan umah sy, wajib sy terjah di hari raya utk merasa masakan kak liza.

psst...kak, sy mls sikit lah kak nk update blog yg tu. no idea. sy ni pun tawakal aje ngan result upsr nanti! semoga ikram boleh!!!