Hadiah dari kawan

Posted by Leeza | Posted in

Line celcom petang ni asyik nyanyuk sahaja. Saya send 1 sms ,ia jadi 3 sms diterima. My friend send sms ia jadi berganda-ganda. Last2, dia call saya dan kami discuss apa hadiah untuk teachers day. Pelik ada jak....mana ada surprise lagi kalau u bagitahu u nak apa. Hehehe....saya silap pasal my friend ini sebab dia memang baik sangat. Dia nak apa???? Hilang program dietnya bila dia kata dia nak coklat. Jadi saya akan belikannya coklat yang mahal dan banyak. Tapi coklat setelah cair di mulut, takkan tinggal kenangan untuknya? Jadi saya merancang nak cari sesuatu yang dia tentu suka. Dia tunggu sehingga anak bongsunya Felix habis tahun 6 baru dia nak minta pindah sekolah. Tentulah cuma tinggal 3 tahun sahaja lagi kami dapat bersama.
Saya nak apa pula? Dia bertanyakan tajuk buku untuk saya....tetapi saya tak nak sebab saya dah punya banyak buku yang belum saya habiskan lagi.Lagipun anak saudara saya dah minta saya jangan beli buku dulu sebab dia mempunyai berpuluh koleksi yang saya belum baca.Saya hanya minta my friend belikan saya beg alatulis yang baru dan boleh muat semua barang-barang seperti calculator, pen, pensel,pemadam, liquid paper, stapler dengan dawai kokotnya,pembaris, thumbtack, screw-driver, pendrive ,nametag,gunting dan cutter.Hahaha...screw-driver untuk buka apa saja yang ketat, ketatkan apa yang longgar.
I want to share something......camner nak jaga anak lelaki yang khatan ? huhuhuhu....saya dan mak tengah risau nak khatankan LUQMAN hujung tahun nanti. Saya teringat peristiwa sorang anak saudara yang khatan......gara2 tengok video citer seram, bleedinglah ia....iskkk ngeri saya. U all tahu apa saya buat ? Saya suruh ayahnya sapu ubat luka kuning : iodine. hahahaha..pedihlah. Dan bila refer ke doktor, ayahnya kena marah sebab guna iodine. Nanti tak berfungsi benda tu, kang. Jadi, kesimpulannya saya memang tak boleh jadi nurse jaga budak lelaki yang khatan.... kejam sangat.

Comments (1)

salam lıza
tak susah jaga budak berkhatan, sekarang bersunat dıklınık dan doktor akan bagı semua ubat, ojan dan akım dulu macam tu dan kalau ada luka bawa semula ke klınık tempat dıa bersunat dan doktor akan bersıhkan..he he he