KEJUTAN DI HARI JADI

Posted by Leeza | Posted in

Kek Hari Jadi 2011
Saya sebenarnya sambut hari ini dengan biasa-biasa sahaja, lalui hari dengan hati lapang dan senyuman. Tak mahulah angin-angin awal pagi ini. Namun tepat jam 9 pagi saya dikejutkan dengan kek harijadi yang diberi oleh kawan saya Madam T. Saya bertanyakan samada dia ke Kuching petang semalam sebab kek harijadi harus ditempah dari Samarahan atau Kuching.Rupa-rupanya dia dibantu oleh rakan sekerja kami , Cikgu Zul yang kerjanya asyik berulang-alik ke Kuching. Riuhlah sekejap bilik guru. Kebetulan masa saya free, ramai cikgu masuk kelas. Jadi memotong kek secara sederhana dan ringkas. Pakaian saya pagi ini tiada istimewapun, pakaian PJK. Cuma tudung itu pemberian Kak Sri Diah..heehehe. Terimakasih kawan saya Madam T atas kejutan ini dan terimakasih kepada semua warga SK Jemukan kerana mengucapkan selamat hari jadi kepada saya dan kesudian merasa sedikit seorang kek tersebut.


Meniup Lilin. Ada 4 besar dan 3 kecil.

Memotong kek.

Saya gelihati dengan gambar ini. Aksi adik Praktikal ,YUSRI menyuap kakaknya yang kepoh.hahaha. Dan ini disaksikan oleh ramai murid yang juga kepochi.hahaha.

Surprise ke dua, hadiah daripada dua anak gadis Guru Besar, Tim dan Affi. Thanks sangat-sangat.

Ta Da....inilah hadiahnya, sepasang sandal yang cantik. Hairan sungguh, bagaimana mereka tahu saiz kaki saya ya?
Dan juga saya tak melupakan rakan-rakan yang mengucapkan Selamat Hari Lahir dan banyak doa untuk saya melalui Facebook. Terkejut sungguh saya apabila buka fb pada tengahari terdapat berpuluh ucapan hari lahir. Terimakasih banyak-banyak wahai sahabat dan taulan semua tidak kira yang dekat mahupun jauh di mata namun dekat di hati selalu. Hanya Allah yang dapat membalas kegembiraan yang kalian berikan pada saya hari ini....semoga saya sentiasa tabah selalu.

Comments (0)