TRIP KE KAJANG 2

Posted by Leeza | Posted in

Jenuh juga saya mengupload gambar-gambar ke dalam entry saya tetapi ada masalah teknikal yang tidak dapat saya selesaikan. Maka kali ini saya upload gambar-gambar yang lain pula.

Sempat mencuba basikal elektrik warna kodok RM1850 tetapi kawan saya Khamisah yang tolong bawa sebab saya tidak tahu menunggangnya.

Yang sedang mengatur basikal itu ialah penjualnya , Zul Haron. Sesiapa yang berminat hendak memesan basikal-basikal ini boleh hubungi zulharon@gmail.com. Dari Sabah dan Sarawak pun boleh menempah. Entah apa yang si Atie tu bising dengan skuter...barangkali dia teruja sangat.

Cute kan ? Inilah anak saudara Kusyi Hirdan, Nafisah. Dia sedang menikmati aiskrim buatan Bibik.

Khamisah sedang memangku adik Nafisah, Qaym sementara dia seronok menikmati aiskrim batang. Entah apa yang dia gelak tetapi saya tahu dia gelak dengan apa yang saya cakapkan....sayapun lupa apa benda saya cakapkan padanya.

Kek birthday Teta yang ke dua.

Dua orang birthday girl sedang memotong kek. Kek kamera di depan tu kepunyaan Kusyi Hirdan.

Salah seorang rakan FB dan blogger, Tini Anuar.

Pertemuan pertama dengan si Chantek manis, Noor Edina. , dia memang manis selalu. Nice to know you, dear.

Kesian birthday mummy yang keseorangan ini, Kak Nah. Happy birthday kak Nah...May Allah bless you always.

Berkesempatan bertemu dengan Rose Harissa @Nora Ismail, novelis dan kartunis APO.

From Singapore with love, bertemu Aidah Rohaidah yang glam.

Bertemu dengan rakan FB , Iezah dengan anaknya yang cute ,Airis.

Di LCCT, kesian Teta demam sampai bertampal koyok. dan ada Bibik yang anggun.

Bersma Teta dan mak Usunya, Nurul Intissar.

Mak Cik Teta di pangkuan MacD

Biar berjuta kalipun bertemu kak NB , berjuta kali juga bergambar dengannya. hahaha.
Setinggi-tinggi penghargaan terimakasih kepada Kak Norhayati Berahim dan Pak Seyit dengan majlis yang meriah dan makanan yang sedap-sedap. Seronok sebab ada spaghetti meatballs, makaroni bakar ,kuih cara berlauk dan bubur pulut hitam kesukaan saya. Terimakasih kepada semua rakan-rakan pembaca dan rakan FB juga sahabat-sahabat yang rapat...insyaAllah lain kali kita akan berjumpa lagi. Maaf zahir dan bathin.

Comments (4)

tumpang gembira tgk gambar2 kak ni..

berkenan dgn skuter basikal tu... kena kumpul duit nak beli nya..


bertuahnya kak dpt jumpa ramai kawan2 FB

saya yg dekat ni, belum lagi punya kesempatan nak ke KL.

salam kak Yong, terimakasih....moga lain kali dapat jumpa awak pula. insyaAllah.

seronok dpt jumpa akak...tak sangka dpt jumpa live gitu hehe

Cantik basikal2 tu.. kat sini susah nak dapat..