TRIP KE KAJANG 1

Posted by Leeza | Posted in

Pada 14 dan 15 Januari 2012, saya telah terbang ke KL untuk menghadiri majlis makan NB Kara dan majlis hari jadi Qaisara Seyit yang ke 6. Saya mengambil kesempatan semasa emak saya menginap di rumah abang Hamdan. Lagipun saya sangat-sangat letih dengan banjir yang sudah dua kali melanda. Saya perlu keluar untuk menghirup udara segar..hahaha.
Majlis dimulakan dengan bacaan yassin beramai-ramai di rumah Kak Norhayati Berahim pada jam 12 tengahari. Saya tiba dari LCCT jam 1.30 petang, dan bacaan yassin sudah sampai ke penghujungnya.
Kak NB dengan kek hari lahir Qaisara ciptaan Puan Roza Ngah. Sebuah kek yang sangat cantik, kek Barbie.

Birthday Girl, QAISARA SEYIT

Alhamdulilah saya berjumpa dengan Kusyi Hirdan dan Khamisah Mohd Nazri, kangen juga dengan mereka.

Sebahagian rakan FB peminat novel, Kak Yan dan Siti Soleha. 
 





Comments (0)