Selamat Menyambut Ramadhan dan Selamat Berpuasa.

Posted by Leeza | Posted in

Asalamualaikum kepada semua sahabat dan pembaca...
Hanya beberapa hari sahaja lagi kita akan menyambut bulan Ramadhan yang mulia, penghulu segala bulan. Saya mengambil kesempatan ini memohon ampun dan maaf kepada semua kawan dan sahabat terutamanya yang rapat dengan saya , Kak Norhayati Berahim, Kusyi Hirdan ,Zulkifli Haron,Khamisah Mohd Nazri, Suraya Yaacob, Arelyn Yusof , Sri Diah Shaharuddin sekeluarga dan ramai lagi jika ada kesilapan dan dosa saya yang terlalu besar ,sengaja atau tidak disengajakan dalam pergaulan kita seharian. Juga mohon dihalalkan makan minum dan segala pemberian , terimakasih banyak-banyak. Hanya Allah sahaja yang dapat membalas segalanya.
 Saya sedar saya hanya manusia biasa yang terlampau banyak kekurangan terutama dari segi kekuatan hati. Namun saya sentiasa berusaha untuk memusnahkan segala kesakitan itu dan terimakasih kerana mengajar saya banyak perkara. Ampunkan lah saya atas segala-galanya. Juga tidak dilupakan kepada semua penulis yang karya-karyanya saya buat ulasan di sini , terutama Lily Haslina Nasir yang pernah saya hentam dengan sadisnya, juga Sri Diah yang saya patahkan semangatnya dengan kesilapan teknikal dalam novelnya....maafkan saya.....saya sudah lama akui saya tidak sempurna. Maafkanlah saya sebelum kita berpuasa 1 Ramadhan.....Saya doakan semuanya sentiasa sihat walafiat dan gembira dalam menjalani ibadah puasa yang akan datang. Saya doakan semoga terus berjaya dan bahagia pada bila-bila masa. Sesungguhnya saya gembira bila anda semua gembira dan saya akan sedih jika anda berduka....tabahkan hati selalu menghadapi setiap dugaan ini. Selamat berpuasa.....

Comments (0)