Pesta Buku Kuala Lumpur

Posted by Leeza | Posted in

Andai kata saya punya sayap sudah lama saya berada di sana menyaksikan spesies insan-insan yang punya minat yang sama iaitu: membaca.Beberapa hari ini minda saya asyik memikirkan PBAKL, melihat dengan mata sendiri penulis-penulis yang luarannya nampak biasa tetapi bakatnya mampu meneroka seribu emosi dan dunia tanpa batas.Saya sendiri seperti kebanyakan insan lain ingin mencuba bidang itu tetapi setiap kali tinta ini mencecah halaman kertas setiap kali itulah terasa tak mampu meneruskannya.
Dalam saya terkial-kial merancang tiket penerbangan terus ke KL dengan senyap-senyap,saya terpaksa kembali ke bumi nyata apabila tugas dan tanggungjawab mengikat pergerakan kaki saya....menyintaimu wahai penulis-penulis kesayangan, saya lebih menyintai anak-anak murid saya.

Comments (0)