Hasta Manana

Posted by Leeza | Posted in

Semasa dalam perjalanan balik dari staff meeting, kepala yang bengang dan perut yang lapar terasa sejuk dan damai bila mendengar lagu 'viva forever'.Hasta manana adalah bahasa perancis yang bermaksud : until tomorrow. Someone sweet, beautiful n glamour bagi tahu saya makna lagu ini. Ahakzzz , bukan lelaki tetapi wanita yang istimewa. Entah di mana dia sekarang...sama ada di Malaysia atau di Perancis.

My friend bagi satu slot fasal perbezaan boss dengan staff.Betul. Saya tetap menghormati boss saya kerana dia menjalankan tugas-tugasnya.Ehhh...malaslah nak cakap pasal kerja.Menyemak kepala otak je.Namun buat pertama kalinya saya jadi ahli undangan negeri semasa membentangkan usul di kabinet. Sebiji macam itulah keadaannya, panas membara.

Pesta Buku KL masih berjalan. Lily dah bagitahu pasal banyak stok habis....so if saya datang ke sana, saya dapat apa?Pasti saya dapat 'buah hujung'. Huaaaa uuuuaaa.Setelah berfikir banyak kali, saya ambil keputusan untuk tidak terbang ke sana. Hari ini saya patahkan sayap saya, ikat kaki tangan saya...untuk tidak ke sana. One fine day , saya akan ke sana menemui mereka dan mencari buku yang saya inginkan.

Comments (1)

salam liza...
InsyaAllah dilain masa dan dilain waktu pasti liza akan ketemu juga penulis2 kesayangan liza tu...

All the best 2 u dear...n take care(^_^)...