LAGI CERITA PBAKL 2012

Posted by Leeza | Posted in

Walaupun PBAKL 2012 dah berlalu 2 minggu lepas ,namun keseronokan berpesta buku masih terasa. Selain booth NBKara menjadi keutamaan , saya tidak melepaskan peluang ke Dewan Tun Hussein yang menjadi dewan Karangkraf. Saya mencari karya-karya terbaru Aleya Anessa, Damya Hanna, Anis Ayuni dan beberapa siri Bestari. Sudah tentu saya tidak melepas peluang berjumpa dengan Kak Sri Diah Saharuddin yang saya tahu perjumpaan kami hanya setahun sekali. hahaha.

Kak Sri Diah memberi ucapan semasa pelancaran Buku Resipi Sushi.
Sumbangan daripada Grup Buku Karangraf untu Program Nilam SK Jemukan

Akhirnya berjumpa dengan kak Sophia.

Bertahun tak jumpa akhirnya jumpa juga kakak yang awet muda ini, Kak Halimah Awang.

Bergambar dengan Jun dan ibunya.

Antara sumbangan dari Grup Buku untuk sekolah

Sumbangan daripada Grup Buku Karangkraf

Hadiah daripada Jun, terimakasih
Antara buku-buku yang saya borong di PBAKL

Hadiah dari Vietnam , terimakasih kak Sri Diah.

Hadiah daripada Kak Sophia, terimakasih

Hadiah daripada Khamisah Mohd Nazri..terimakasih.
Terimakasih atas semuanya sahabat-sahabat. Walaupun sekejap cuma tetapi memadai untuk kita melepas rasa rindu . Semoga persahabatan kita tetap terjalin kukuh selamanya. Terimakasih Kak Aidah dan Kak Wati yang membantu saya mengurangkan berat bagasi di LCCT. Terimakasih atas pemberian beg cooler khas dari Tasmania...

Comments (0)