BANTULAH MEREKA....WATER

Posted by Leeza | Posted in

Saya berharap pembaca blog saya sedia membantu mereka ini. Kasihanilah anak-anak ini . Mari kita sama-sama membantu mereka mendapatkan tempat kediaman yang selesa dan selamat. Sesungguhnya hanya Allah yang dapat memberi ganjaran kepada sesiapa yang sedia menghulurkan bantuan.

Saya kongsikan kempen daripada blog kak Norhayati Berahim :

Assalamuailaikum, saya wakil dari grup Ukwah mulai hari ini mahu memulakan kempen mengutip derma yang diberi nama WATER, iaitu kempen Wakaf Teratak Rahmat. Seperti yang pembaca semua maklum, saya dan rakan-rakan grup ukwah sudah dua kali melawat rumah Teratak Rahmat yang terletak di Mata Ayer , Kangar Perlis. Penghuni Teratak Rahmat memerlukan bantuan pembaca semua bagi mendapat kehidupan yang lebih sempurna.
.1. Mendapatkan kelulusan Jabatan Bomba memerlukan pengubahsuaian anti kebakaran berjumlah RM60,000
2. Sistem pendawaian elektrik dan paipan yang baharu berjumlah RM40,000
3. Pengubahsuaian bangunan tempat anak-anak Teratak Rahmat berlindung, seperti kantin, bilik air dan sebagainya memerlukan RM60,00
Wakaf tunai dlm bentuk wang ringgit
Wakaf persegi iaitu 1 kaki RM50. (3200kps)
Masukkan sumbangan anda ke akaun Bank Muamalat 0901-0019362-72-9.  Cek tulis atas nama TERATAK RAHMAT.
Blog: teratakrahmat.blogspot.com
No tel: 019-4776482/0111-4223141
E-mail: teratakrahmat@gmail.com
 
Jadi sahabat-sahabat semua , sudi-sudikanlah menderma dan war-warkan kepada sahabat dan saudara kalian untuk membantu mereka ini. Moga kalian diberkati oleh Allah SWT hendaknya...amin.

Comments (0)