Hari Guru 2012

Posted by Leeza | Posted in

Hari Guru 16 Mei merupakan hari yang sentiasa ditunggu-tunggu. Ia seperti satu hari istimewa , hari keraian bagi saya. Pada awal pagi saya mulakan dengan senyuman tanda hati yang tengah berbunga-bunga. Hakikatnya , semangat saya mencanak-canak naik dengan profesyion perguruan ini. Biarpun ia bukan kerjaya orang kaya-kaya, tetapi bersyukurlah kerana ia bidang yang luas untuk menabur bakti dan mengumpul saham akhirat.

Bertugas pada Hari Guru

Hadiah untuk diri sendiri..Beg COACH

Hadiah-hadiah daripada murid-murid

Keluar dalam Harian Metro edisi Hari Guru

Harian Metro 16 Mei 2012
Dan kegembiraan itu semakin memuncak bila dapat berita sahabat-sahabat saya Cikgu Rabiah Abas dan Cikgu Unlong Nudin , mendapat cahayamata setelah 20 tahun berkahwin , anak lelaki, Mohd Zahin Rizqullah yang lahir pada 16 Mei 2012. Bila Allah berikan rezeki, bila-bila masa dan kita janganlah sekali-kali berputus asa....moga Mohd Zahin mendaji anak yang solleh..amin. Tahniah kepada sahabat-sahabat saya ini.

Comments (0)