CUTI : Keluar Dengan Seorang Kawan

Posted by Leeza | Posted in

Kawan saya : ASMAH ASHAT
 Saya mengenali kawan saya ini semasa Kak Norhayati Berahim membuat sesi bertemu peminat di Gerai Novel Franchis di Pasar Satok. Kemudian hubungan kami dieratkan lagi dengan adanya Facebook. Semasa saya tidak sihat dan memerlukan teman untuk mencari kain langsir dan menempahnya, beliau tanpa banyak tanya sudi menemani saya ke Kamdar. Kami ke Kamdar sehingga jam 2 .30 petang. Dia tahu saya masih demam dan dia memandu kereta. Kami akhirnya makan di SCR Express di Spring.
 Ini makanan pilihan saya kerana saya tak berselera hendak makan nasi. Ini ialah Fried Fish with tartar sauce.(RM5.00)
Salad Chicken rice pilihan Asmah. (RM6.80)

Grilled chicken chop with black pepper sauce and cheese (RM 13.10)

Hahaha...secawan besar air teh panas yang saya minum. alhamdulilah. Terimakasih sahabat kerana sentiasa ada untuk saya saat saya memerlukan.

Comments (0)