CUTI : Keluar Berwayang Dengan Anak Saudara dan Cucu.

Posted by Leeza | Posted in

Dari kiri :Yan,Emy,Azim,Fakhry,Fahmi dan Syed
Saya mengatur aktiviti cuti sekolah selama 2 minggu dengan teliti memandangkan saya menjaga emak yang sakit. Cuti Gawai 1 Jun saya mengambil peluang membawa anak-anak saudara dan cucu-cucu saya keluar untuk menonton wayang dan makan di The Spring, Kuching. Hahaha...asyik Spring je. Ia tempat pilihan saya kerana ia di pertengahan jarak antara Sweetheart of Kuching dan Samarahan. Ini sahaja yang mengikut saya. Kami makan dulu di KFC sebelum menonton wayang jam 1230 tengahari.
Dua orang cucu saya, Syed Najmi dan Syed Akmal

Anak saudara saya ,Ahmad Fakhry 12 tahun. Si Buntit dalam keluarga. Anak bongsu abang Den

Tiga orang budak ini yang mengikut saya menonton Pirate Of Carribean. Sementara anak saudara yang remaja ,Fahmi, Yan dan Azim menonton cerita KARAK.

Selepas tengok wayang, kami shopping sekejap. Saya membeli tempat penyidai pakaian rm29.90 dan dua hadiah birthday untuk Aidit dan Putri..Sempat juga membeli donut di Big Apple untuk dibawa pulang.

Yang pasti saya gembira melihat keseronokan mereka ini . Cuma Luqman sayangnya tidak mahu mengikut bila diberitahu rancangan ini. Yang mengikut saya dalam kereta ialah Azim, dan dua cucu lelaki saya yang saya ambil dari Kampung Meranik, Samarahan. Azim pula dari Semera. Anak-anak abang Den pula dihantar oleh ayah mereka ke Spring.

Comments (0)