TERBANG

Posted by Leeza | Posted in

Bagai sang burung terbang bebas di awan biru. Bagai Boeing MAS yang membelah awan dengan megahnya....terawang di awan biru. Ya..esok saya akan terbang ke Kuala Lumpur untuk bercuti dengan kak Norhayati Berahim dan Kak Mijah Berahim. Rancangan ke Solo sudah lama kami rancangkan dan insyaAllah ia akan terlaksana dnegan izin Allah juga. PadaNya saya memohon agar perjalanan ini dipermudahkan. Moga kami selamat pergi dan selamat kembali.

Emak saya akan saya tinggalkan dalam penjagaan kakak saya. Sejak semalam saya sibuk menyediakan kelengkapan emak dari pakaian sehingga makanan dan ubatannya sepanjang ketiadaan saya. Namun kakak tidak saya bebankan begitu sahaja kerana penjaga emak akan turun bekerja seperti biasa dan saya akan memberinya cuti bila saya kembali semula nanti.

Inilah kali pertama saya ke luar negera dan Solo menjadi destinasi pertama. Bagaimana agaknya tanah kelahiran Bibik Suriyanti ini ? Biarpun kaki belum sembuh sepenuhnya, langkah tetap saya teruskan juga. :)

Comments (0)