BELI NOVEL SAMBIL MENDERMA

Posted by Leeza | Posted in

Saya akan beri sokongan semampu yang boleh untuk membantu aktiviti amal kawan-kawan saya. Berikut saya fotokopi nota dalam mukabuku kak Norhayati Berahim. Ikhlas dari hati saya untuk membantu sedaya yang boleh kerana dengan hanya ini sahaja cara saya dapat membantu dari kejauhan ini. Doa semestinya sentiasa namun usaha juga perlu untuk menjayakannya. Moga Allah permudahlan semua urusan mereka. Kawan-kawan pembaca blog saya yang berada berhampiran dengan lokasi lelongan, silalah kunjungi mereka dan beli novel untuk tujuan ini. Terimakasih atas keprihatinan anda.


MARI KITA SAMA-SAMA MEMBANTU..
by Norhayati Berahim on Saturday, September 10, 2011 at 4:38am
Dunia penulisan sangat luas. Kami mempunyai rakan-rakan di dunia penulisan kewartawanan, kreatif, blogger, kritik dan lain lain lagi. Bak cubit paha kiri paha kanan terasa juga, begitulah kami apabila ada rakan penulis kami yang memerlukan bantuan dan menghadapi masalah. Ramlah Zainal ialah wartawan Harian Metro dari meja hiburan. Saya atau anda mungkin tidak mengenalinya secara dekat ttp dia kini diduga Allah kerana suaminya mengalami masalah hati yg kritikal. Disebabkan itu hati suami Ramlah perlu diganti segera.
RM150,000 diperlukan bagi tujuan pembedahan ini dan ia bukanlah jumlah yg sedikit.
Pihak Harian Metro mahu mengadakan kutipan derma dengan cara melelong barang-barang dari para selebriti dan artis-artis. Sebenarnya sesiapa pun boleh turut serta jadi kami memikirkan mengapakah kami tidak turut sama? Jadi kami juga mahu melakukan susuatu. Kami mahu menjual novel-novel kami dan darinya akan mendermakan 35 peratus kepada suami Ramlah. 
Acara lelongan ini akan berlangsung pada 17hb Sept 2011 di NST, Jalan Riong, Bangsar jam 12 tghr  - 7 malam. 
Marilah beramai-ramai datang menemui kami di sana. Dapatkan novel2 NB Kara sambil menderma kepada Ramlah supaya suaminya segera dapat melakukan pembedahan.
Kini mungkin masa Ramlah, esok lusa mungkin masa keluarga kita atau masa kita pula. Mari beli novel sambil menderma demi tujuan murni ini.
JOM KAWAN-KAWAN ,KITA SAMA MEMBELI NOVEL DAN  BERAMAL. DIJANGKAKAN ADA BEBERAPA BARANGAN LAIN JUGA DILELONG DI SANA.
JANGAN LUPA YA...:
TARIKH  : 17 SEPTEMBER 2011, SABTU
LOKASI : NST, JALAN RIONG, BANGSAR.
MASA : 12.00 PM HINGGA 7.00 PM.
Segala keprihatinan anda semua saya dahulukan terimakasih banyak-banyak. Sayang anda semua.






Comments (0)