Bantulah seikhlas hati

Posted by Leeza | Posted in


Salam semua sahabat pembaca blog saya.  Moga hari-hari anda sentiasa mendapat keberkatan daripada ALLAH SWT hendaknya. Saya tahu apa yang bermain di minda anda ketika membaca entry blog saya kali ini. Kenalkah anda dengan Puan Ramlah dan suaminya yang memerlukan bantuan kewangan , Encik Amir ? Jawapannya tentu tidak. Saya sendiripun tidak kenal mereka . Kawan-kawan saya hanya kenal ketika menjalankan jualan amal di NST , Jalan Riong, Bangsar baru-baru ini. Atas dasar kemanusiaan dan kerana kita sesama Islam, kita bantu beliau suami isteri dengan cara ini. RM150,000 terlalu besar untuk beliau dan ia diperlukan dengan kadar yang segera. Saya dengan rendah hati memohon jasa anda sahabat-sahabat pembaca blog saya untuk menghulurkan bantuan sekecilnya RM10 kepada Puan Ramlah agar suaminya Amir dapat menjalani pembedahan pemindahan hati dengan segera.  Segala prihatin dan bantuan ikhlas anda, saya dahului dengan ucapan terimakasih dan moga Allah mengurniakan anda dengan limpahan rezeki dan kesihatan yang baik, amin ya rabbal alamin.

Comments (1)

harap tabah mehadapi segala dugaan yg Allah berikan.setiap dugaan InsyaAllah ada balasan baik yg Allah berikan.semoga cepat semboh..salam dari tganu..