RUMAH TERBUKA NBKARA DI KAJANG

Posted by Leeza | Posted in

Pada 16 September 2012, pihak NB Kara Sdn Bhd, telah membuat rumah terbuka di pejabatnya di Prima Saujana. Kebetulan saya telah selesai menyiapkan anak-anak murid saya yang menghadapi UPSR pada 13,14 dan 15 September. Saya selalu pergi bercuti selesai UPSR setiap tahun. Tak boleh hendak mengelak, agaknya sampai pencen saya mengajar kelas Tahun 6 UPSR. Teringin juga ada pasukan pelapis dan saya tidak sabar-sabar hendak turunkan kemahiran dan strategi kepada pasukan pelapis ini. Mari kita lihat gambar-gambar sekitar Majlis Rumah Terbuka Aidil Fitri 2012 ini.

Keluarga Jemari Seni, Kak Noor Suraya , Imaen dan Wan Amalyn
Rafidah Hussein rakan facebook pun datang dengan anak dan suaminya

Berjumpa dengan Yasmin dan keluarga
Saya suka dengan anak ini, Airis. Aksinya sering membuat saya gembira ,gelak dan tersenyum

Bertemu dengan Lola Eyra dan suaminya, pasangan Kodok yang sangat cute. Patutnya suaminya si Ismail bergambar sama.

Bertemu lagi dengan penulis NB Kara , Kak Zuraidah Othman, novelnya keindahan cinta Iman mencuit hati.

Ini Qaisara and gang , budak handsome di sebelahnya itu rakan sekelas Qaisara.

Dengan sahabat Ketua Editor majalah Muslimah, Nik Fauziah. Kali ini sunyi pula saya sebab takd engar dia berbual.

Ini Vietnam mari...hahahaha pasangan Kusyi Hirdan dan Zul Haron.

Khamisah dan Mohd Ridzuan juga datang

Nur Shakira sekeluarga datang mewakili Ibu June..hahaha anaknya itu comel.

Bergambar dengan Atan yang memandu Kodoknya sendiri.

Berkesempatan bergambar di kedai buku NB Kara

Dah selesai majlis, ini orang yang paling rajin mengemas...hehehe Zafran yang comel, bakal Imam Muda.
Dan saya buat pertama kalinya melihat sendiri buah tin atau FIG dan berpeluang merasanya. Sedap sangat.Syukur alhamdulilah.
Terimakasih kepada Kak Norhayati Berahim, Pak Seyit Kara, keluarga dan semua staf NB Kara atas layanan yang sangat baik. Juga terimakasih kepada semua sahabat FB yang hadir dari dekat mahupun yang jauh atas layanan yang sangat mesra....moga Allah berkati kalian dunia dan akhirat , amin.

Comments (1)

Nampak meriah mesti seronok