Happy Monday

Posted by Leeza | Posted in

Yahooooo.....Isnin datang lagi. Saya seronok menunggu Isnin. Ahhh tak kisah orang lain tak suka Isnin tetapi bagi saya Isnin sangat menyeronokkan. Saya akan jumpa anak2 itu. Saya telah menyedari bahawa dunia saya di situ, sekolah dan rumah. Apa saya nak buat hari ini ya......

1. perhimpunan - saya nak umumkan perpustakaan dibuka semula untuk pinjaman buku2.

2. Gerak-gempur UPSR untuk tahun 6. Saya nak upgradekan lagi keputusan mereka.

3. menyiapkan dokumen-dokumen PEKA tahun 3,4,5 dan 6.

4. Nak siapkan bacaan novel. Saya mesti habiskan.....

Apa yang pasti saya takkan bawa balik kerja-kerja sekolah ke rumah. Segalanya saya akan siapkan di sekolah sahaja....kerana hanya di situ kosentrasi saya penuh dengan tugas saya. Di rumah saya nak buat tabiat baru....saya nak cuba tidurrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Bolehkah tidur jam 1 sehingga 6 petang ? Ertinya balik sekolah,makan, solat zuhur kemudian salin baju tidur dan terus masuk tidur? Kita tunggu petang ni....apakah saya berjaya untuk tidur petang ni. Ada nasihat tak untuk saya?

Comments (1)

nak tidur sampai kul 6? abis kau solat asar pukul berapa? bangun! aku sebat punggung ko! huwa..ha.ha.