Awards daripada Salbie S

Posted by Leeza | Posted in



Thank you Bie for this two awards. Sorry, i attached two awards together and answer the questions. Elehhh mesti Bie muntah dengar ayat-ayat manglish ni.

2. Nyatakan 6 fakta tentang pemberi award ini : SALBIE SALLEH

i. Dia cute.....kalau guna simbol wang USD , mesti dia cute tapi nakal.
ii. Suka merapu.....sebab dia suka makan ikan kerapu.
iii. Kena fikir seribu kali kalau dia dah merapu....dia murid yang lulus cemerlang ujian sukukata dan pembendaharaan kata.
iv. Penulis yang banyak idea bila chatting.
v. Suka menyakat sehingga kitapun mudah kecik hati.
vi. suka ketawa tetapi dia paling prihatin.

3. Nyatakan 9 fakta tentang diri sendiri dan hobi.

i. sensitif dan mudah sedih bila orang kata macam2.
ii. kasar ( itu orang kata.....)
iii. nakal ( suka buat citer kartun )
iv. suka shopping
v. garang
vi. suka berjalan
vii. suka membaca
viii. suka surfing dan chatting
ix. suka makan aiskrim, kek coklat, kek cheese, buah limau sunkist dan kuietiaw hailam.

3. Edarkan kepada 10 penerima awards seterusnya dan describe tentang mereka.

i. Kak NORHAYATI BERAHIM - Dia teristimewa, i love her, sifu, sahabat, kakak, saudara, my idola, my favourite novelist......semoga dia tetap ada di sisi sehingga ke akhir hayat, amiin.

ii. EIBUJUNES - my best friend,selalu ada di sisi dan selalu buat saya gembira sangat.

iii. INTAN ZURIYATI - my adik ,my cheeseky, mama pada my RUSHLY ( little tubbie)

iv. FARAH NADWA - my beloving niece....my secret whispers of joy.Dia boleh diharap untuk jaga saya masa tua.

v. MUHD FARID ASHRAF - My handsomest nephew, paling baik,paling disayang .... mak usu love u ED.

vi. IDASM - yang paling rajin tinggalkan komen....bila tengok masanya free , sebiji macam Bie...the owl. Ida , kesian awak selalu bz hingga tidurpun kurang.

vii. NIK FAUZIAH - My best friend, sepupu eibujunes , patutlah sama je perangai...hehehe. baik sangat2 , my loving councellor ( betul ke...kaunseling)

viii. KAK ZARA ALUWI - Dia orang pertama yang saya jumpa di Mines....kesian dia. Walau penat setia menemani saya shopping buku. Thanks kak Zara.

ix. ZULIANA ABUAS - Saya masih berhutang novel VIVA SAKURA dengannya...dah separuh baca, novel itu tertinggal pula di rumah Farah dan Farid, saya berikan ini untuk ganti rugi....hehehe insyaAllah akan ada akhir terindah untukmu.

x. TERISTIMEWA untuk sesiapa jua yang pernah katakan saya kasar atau bertanya : LB kasar ke? Inilah hadiah paling manis untukmu....tanda sayang dan tulus ikhlas, salam persahabatan dan semoga anda sihat walafiat, gembira dan ceria sentiasa. Maafkan saya kerana tanpa saya sedari saya menyakiti hati dan melukai hati anda......tegurlah saya kerana saya terlalu banyak kekurangan . InsyaAllah saya akan jadi lebih baik dan lembut...........without u my friends, my life seems lonely and empty. Stay with me and be my forever saudara .





Comments (4)

Terima kasih za kerana sudi beri award. Perasan akak pulak... macam artis hehehe

Trima kasih kak sbb sudi ambik awards ni.Lain thn saya bg lagi. Aduhai...gelak sakan saya baca fakta yg akk tls tntg diriku yg tak seberapa ni.Yelah...btllah sgt apa yg akk tls tntg saya tu. Takde yg salah pun.Kalau disuruh senaraikan 20 fakta lg tntg saya,mmg mcm2lah yg akn keluar huhuhu Mahu saya guling2 kat sini.
Sori ye kak sbb ada benda yg akk terasa dgn saya (wpun dh mintak ampun mcm mak mertua kassim slmt dlm YM hahah).Maafkn hamba ye!Lain kali tak buat lagi. Kuang3


IDASM - yang paling rajin tinggalkan komen....bila tengok masanya free , sebiji macam Bie...the owl. Ida , kesian awak selalu bz hingga tidurpun kurang.(hahaha ada jugak gang ya?. Bgs2)

owl? owl tak lawalah kak... parrot boleh.. cute sikit sebab warna warni cam ida... hahaha.
thanks kak for your awards..
nyiru tapak tangan.. lautan cina selatan hamba tadahkan... hehe

salam za...
Thx award tu...nanti junes amik tau dan paparkan diblog...
streamyx baru ok...anak2 sudah cop..dia dulu..dia dulu...ibunya kemudianlah ...heheheh
tapi sempat lagi tulis komen kat sini...keh3