PERCUTIAN JUN 2012 Day 2

Posted by Leeza | Posted in

Hari kedua ini saya membawa anak-anak saudara ke Berjaya Times Square.Pada awal pagi kami membeli-belah di sekitar Jalan TAR terlebih dahulu. Saya sempat membeli pakaian cucu-cucu saudara saya dan ke Mydin. Sebenarnya kami tidaklah tahu bagaimana hendak ke Berjaya Times Square tetapi kami tawakkal sahaja. Syukur alhamdulilah kerana dapat juga sampai ke sana. Kami naik LRT Sogo dan turun di Jalan Hang Tuah. Dari stesen itu kami berjalan kaki terus ke Berjaya Times Square.

Jualan murah yang berlambak di lobi Berjaya Times Square
Inilah taman tema di Berjaya Times Square, tempat permainan. Bayaran masuk RM37 dewasa dan RM22 untuk kanak-kanak.
Makanan tengahari saya di Station Kopitiam, Sizzling Chicken Chop Rice. ( 1 set RM16.90)
Tutti Fruity RM18.90
 
Bergambar depan Pavillion

Cantik dekorasinya

Madagascar 3 concert di lobi Pavillion
Pada waktu petangnya kami dijemput oleh Pak Seyit dengan menaiki TRITON barunya. Beliau membawa kami ke Pavillion untuk melihat-lihat dan bergambar. Cantiknya Pavillion dan kawasan Bintang Walk tersebut. Malamnya Kak Norhayati Berahim membelanja kami makan sate kajang. Sedap sangat, apa tah lagi ada kerang rebus berempah. Saya berpeluang berjumpa dengan Roslaini sekeluarga.
Sate Kajang yang sedap...bestnya.


Kerang rebus berempah
Jumpa kerang gergasi..suka.hahaha.
Jumpa Roslaini sekeluarga.
alhamdulilah, keduanya sangat gembira. Si Yan tidak banyak makan tetapi saya dan EE benar-benar menikmati makanan di Semenanjung kerana Sarawak berlainan.
Saya tahu kawan-kawan saya mempunyai agenda sendiri dan percutian sendiri. Sejak kali pertama jejak kaki di Kuala Lumpur , mereka telah banyak kali tinggalkan kami bertiga dan jalan sendiri. Saya tidaklah berkecil hati kerana saya harus menghormati keputusan mereka. Mereka mempunyai jadual sendiri dan ada saudara mara yang selalu membawa mereka berjalan-jalan. Jadi sekurang-kurangnya saya tidak rasa bersalah meneruskan percutian saya sendiri , malahan sangat bersyukur. Andai kata tiada percutian ini, pastinya saya dan anak-anak saudara saya mati kutu tanpa haluan.

Comments (1)

waaa... terliur tgk sate tu..
blogwalking sini.. :)