Entah apa-apa

Posted by Leeza | Posted in

Saya tak tahu apa yang saya nak tulis dalam entry kali ini. Terima kasih pada rakan-rakan yang mengingatkan saya tentang IBU dalam hidup kita. Biarlah peribadi dalam diri saya. Apapun saya takkan abaikan tanggungjawab saya terhadap ibu saya.Takkan pernah.

Bekerja memerah otak memang meletihkan semasa dalam bulan ramadhan. Kesian anak-anak itu terpaksa menghadapi peperiksaan minggu depan. Persediaannya telah diperingkat akhir. Alhamdulilah ,saya dah dapat bagaimana pencapaian mereka , insyaAllah. Bermacam saya janji untuk naikkan semangat mereka termasuk belanja makan di KFC. Anak-anak di kampung, mana pernahnya dibawa makan di KFC. Lainlah anak-anak orang berada.

Terkadang saya ini suka lepas cakap ketika chatting. Saya sebenarnya membuat survey tentang sesuatu perkara dan keputusannya amat mengejutkan saya. Surveynya : kenapa wanita melayu menjadi sasaran 'rakan ' oleh warga asing. Namun saya tak berani nak dedahkan dapatan saya di sini. Apa yang mengejutkan apabila seseorang memberikan bukti tentang kesahihan hal ini. Cuma saya berdoa rakan-rakan , saudara-mara saya yang seagama dan sebangsa takkan terpedaya dengan pujuk rayu sebilangan orang-orang tertentu ini. Namun yang pasti kita wanita melayu diakui oleh antarabangsa sebagai bangsa yang kental dengan kelembutan, kebaikan dan kasih sayang. Namun terpulanglah kepada seseorang itu, jika cintanya terpaut di dahan yang bersalji.

Comments (1)

anak sy pun akan menduduki upsr mggu depan. sy yg berdebar2 dan tak keruan!!yg tukang peksa relaxxxx aje. adusss!!!!