PESTA BUKU ANTARABANGSA KL 2012

Posted by Leeza | Posted in

KLIBF 2012 muncul lagi. Pada mulanya saya tidak berhasrat hendak menghadirinya tetapi mengenangkan keseronokan berada di sana, saya akhirnya mengambil keputusan untuk ke sana. Ya saya akan ke sana hujung minggu ini dengan beberapa misi. Pertama untuk mencari buku-buku agama yang sukar didapati di Sarawak. Kedua untuk mendapat bantuan derma buku-buku untuk perpustakaan sekolah yang telah saya pohon daripada beberapa penerbit. Ketiga untuk berkumpul bersama semua pembaca buku dan penulis yang diminati. Keempat untuk bertemu rakan-rakan yang berkongsi minat yang sama. Dan yang paling utama ialah memberi sokongan kepada kak Norhayati Berahim . Semoga pesta buku ini menjanjikan kesuksesan dan kepuasan kepada diri saya. Ia juga sebagai satu penghargaan kepada diri sendiri...alhamdulilah. Moga segalanya dipermudahkan..amin. Jom kawan-kawan..kita berjumpa di sana....:)

Comments (0)