Mimpi Mainan Tidur

Posted by Leeza | Posted in

Hari ini berakhirlah kursus KSSR Dunia Sains Teknologi . Hari ini saya tak berapa sihat, demam . Seharian saya asyik muntah sehingga tidak dapat menjamah makanan .Tekak terasa perit. Semalam saya terganggu dengan mimpi dan wajah Kak Rutz begitu jelas sekali. Saya risaukan kesihatannya kerana semasa saya pernah bersamanya dulu, dia selalu sakit. Sebaik balik kursus, saya terus menelefonnya yang sekarang berada di KL. Dia sihat ! Katanya mungkin mimpi itu berpunca sebab saya teruja sangat hendak berjumpa dengannya sabtu lepas tetapi tidak kesampaian. 26 tahun tidak berjumpa. Syukurlah dia sihat. Juga gangguan itu sebab rasa takut dan terkejut bila terbabas atas titian kayu semasa hujan lebat. Syukurlah saya selamat... Namun ia peringatan kepada saya untuk mengelak jambatan itu semasa hujan lebat. Sangat bahaya kerana kayu licin dan lari.

Comments (0)